QR-коди на херсонських кавунах дали 7000 заходів на туристичний портал tripmustgoon.com.
Про це розповів координатор проєкту TripMustGoOn Павло Білецький під час онлайн-конференції медіа-центру IPC-Генічеськ.
У рамках проєкту реалізували акцію “кавуни – посли Херсонщині”: у супермаркетах однієї з торгівельних мереж Києва та околиць продавалися херсонські кавуни зі стікерами QR-кодів, які ведуть на туристичний портал tripmustgoon.com.
Станом на початок жовтня кількість заходів на портал з цих кодів сягнула 7000.
Тепер проєкті думають над збільшенням географії та масштабів акції, аби проставляти QR-коди на всі кавуни, які продаються в супермаркетах цієї торгівельної мережі, і не лише в Києві, а й в інших великих містах України.
Проєкт TripMustGoOn стартував навесні цього року для створенням нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області та реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Проєкт направлений на максимальній популяризації туристичного потенціалу через створення нового якісного контенту.