Херсонська обласна військова адміністрація запустила довідкову службу, систематизувавши відповіді на найчастіші запитання, з якими звертаються жителі області.
Необхідна інформація зібрана на єдиному ресурсі за посиланням, повідомляє Медіа-центр “IPC-Генічеськ”.
Там же можна письмово поставити запитання, що цікавить, безпосередньо спеціалісту адміністрації у чатботі.
Онлайновий сервіс допомагає громадянам отримати відповіді стосовно таких питань: як виїхати з тимчасово окупованої території Херсонської області, як отримати доступ до Приват24 на окупованій території, де можна знайти інформацію про гуманітарну допомогу в населеному пункті, як отримати тимчасове житло, як отримати безоплатну медичну допомогу, як зафіксувати збитки, нанесені майну під час воєнних дій, з метою подальшої компенсації тощо.
Крім того, продовжує працювати “гаряча лінія” Херсонської ОВА за номером: 0800330951
У разі, якщо немає можливостей зателефонувати, можна писати у месенджерах за номером: +380930119596 (Viber, Telegram, WhatsApp або Signal).
Також працює “гаряча лінія” ГО «КримСОС» з питань цивільних заручників та насильницьких зникнень (WhatsApp, Signal): +38 097 327 69 56, +38 095 931 00 65.
У свою чергу в Мінреінтеграції приймають звернення за номерами:
1548 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань; +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber; +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.
Раніше жителів Херсонщини закликали евакуюватися із області, щоб ЗСУ змогли швидше звільнити її від ворога.
Як повідомлялось, поки що Херсонська область переважно окупована військовими РФ. Однак триває наступ Збройних сили України, українські захисники регулярно завдають ударів по логістиці і позиціям ворога, знищують склади боєприпасів, окупанти втрачають захоплені території.