Для жителів окупованої Херсонщини запустили онлайновий довідковий сервіс

08 Вересня 2022, 15:34

Інфографіка: Міністерство культури та інформаційної політики України.

Херсонська обласна військова адміністрація запустила довідкову службу, систематизувавши відповіді на найчастіші запитання, з якими звертаються жителі області.
Необхідна інформація зібрана на єдиному ресурсі за посиланням, повідомляє Медіа-центр “IPC-Генічеськ”.

Там же можна письмово поставити запитання, що цікавить, безпосередньо спеціалісту адміністрації у чатботі.
Онлайновий сервіс допомагає громадянам отримати відповіді стосовно таких питань: як виїхати з тимчасово окупованої території Херсонської області, як отримати доступ до Приват24 на окупованій території, де можна знайти інформацію про гуманітарну допомогу в населеному пункті, як отримати тимчасове житло, як отримати безоплатну медичну допомогу, як зафіксувати збитки, нанесені майну під час воєнних дій, з метою подальшої компенсації тощо.
Крім того, продовжує працювати “гаряча лінія” Херсонської ОВА за номером: 0800330951
У разі, якщо немає можливостей зателефонувати, можна писати у месенджерах за номером: +380930119596 (Viber, Telegram, WhatsApp або Signal).
Також працює “гаряча лінія” ГО «КримСОС» з питань цивільних заручників та насильницьких зникнень (WhatsApp, Signal): +38 097 327 69 56, +38 095 931 00 65.
У свою чергу в Мінреінтеграції приймають звернення за номерами:
1548 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань; +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber; +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.
Як повідомлялось, поки що Херсонська область переважно окупована військовими РФ. Однак триває наступ Збройних сили України, українські захисники регулярно завдають ударів по логістиці і позиціям ворога, знищують склади боєприпасів, окупанти втрачають захоплені території.