Телефонна «гаряча лінія» Фонду соціального захисту інвалідів розпочала свою роботу

10 Червня 2021, 11:53

Фонд соціального захисту інвалідів запровадив роботу “гарячої лінії”. Сервіс доступний з 9 червня 2021 року.

Про це повідомляє ХОДА.

Метою створення «гарячої лінії» є надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються в телефонному режимі з питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації.

«Гаряча лінія» працює щоденно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 18:00 за номером телефону: +38 (096) 502-502-6.

Під час звернення заявнику слід повідомити таку інформацію:

1. Прізвище, ім’я та по батькові (якщо є уповноваженою особою (представником) – відповідні дані особи, в інтересах якої діє);
2. Суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги);
3. Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.

Фонд соціального захисту інвалідів налагоджує ефективну комунікацію з громадянами для оперативного вирішення проблемних питань людей з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, впровадження реабілітаційних програм, підвищення їх якості.

 

Як повідомлялось раніше, станом на 8 червня 2021 року, за даними Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, на Херсонщині  взято на облік 14 735 внутрішньо перепіщених осіб з території тимчасово окупованого Криму, а також Донецької та Луганської областей. Серед них – 2666 дітей та 6561 особа працездатного віку, що , загалом, складає 11059 сімей. Також серед ВПО на Херсонщині – 540 людей з інвалідністю.