Для популяризації відпочинку на Херсонщині запустили трьохмовний туристичний портал, провели 13 експедицій, відзняли 5000 фото і 8 промороликів.
Як розповів координатор проєкту Trip must go on Павло Білецький, до 20 вересня в рамках проєкту також будуть надруковані п’ять буклетів – оффлайн-тізерів туристичного порталу tripmustgoon.com.
«Проєкт здебільшого спрямований на створення нового якісного контенту. На сайті розміщено понад 60-ти статей трьома мовами. І це вперше такий комплексний інформаційний портал tripmustgoon.com, на якому інформація розміщується відразу трьома мовами. Ми вирішили охопити більше і створити комплексну платформу, на якій будуть представлені всі туристичні локації області і всі туристичні активності. Ми намагаємося комплексно розкрити туристу, чим же можна тут зайнятися, як до цього всього можна дістатися, щоб можна було собі скласти комплексну картину навіть сидячи в Києві і плануючи свою відпустку», – зазначив він.
Всього в рамках проєкту, який реалізовується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID, було заплановано і вже виконано 13 експедиційних поїздок. Всього на експедиціях відзняли більше 50-ти пам’яток Херсонщини, які можуть входити в ті чи інші туристичні маршрути. За результатами відзняли більше 5000 фотографій, змонтували 8 відеороликів.
Окрім того, в рамках проєкту проводять акцію «Кавуни – амбасадори Херсонщини»: на полицях супермаркетів столиці й околиць можна придбати кавуни з QR-кодами, які ведуть на туристичний портал про Херсонську область.
Протягом вересеня-жовтеня за проєктом працюють над наповнення сайту, на ньому розміщують унікальні текстові й мультимедійні матеріали.
У листопаді проєкт завершуються, але його представники розмірковують над можливим продовженням.
Детальніше про діяльність проєкту «Trip must go on» читайте у матеріалі «Херсонщина – тренд сезону»: що потрібно для подальшого розвитку туристичної галузі.
https://www.facebook.com/815471018550284/videos/309202243833995