Скарги на роботу митниці тепер можна подавати та відслідковувати в онлайн-режимі.
Такий сервіс був розроблений в рамках програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» разом з Державною митною службою України, пише сайт ІРС-Генічеськ.
“Разом з Нова митниця ми запустили в тестовому режимі інтерактивний портал відкритих даних https://bi.customs.gov.ua/. Допомагаємо Митниці відкривати дані для бізнесу!”, – зазначали в програмі.
Наразі на інтерактивному порталі відкритих даних https://bi.customs.gov.ua/ про роботу митниці працює перший розділ, який показує дані роботи зі скаргами.
В онлайн-режимі можна побачити кількість скарг, які приходять на Митницю, середній час їхнього опрацювання, оцінку за результатами обробки скарг, відсоток задоволених відповіддю клієнтів Митниці.
Як анонсується, незабаром на порталі можна буде також знайти: які товарні групи Україна імпортує та експортує, з якими країнами у нас товарообіг, сальдо зовнішньої торгівлі, обсяг оподаткованого імпорту у розрізі: мито, акциз, ПДВ, податкове навантаження на $1, надходження до держбюджету від Митниці у доларах та гривні.
Читати новину російською.