Тренінг “Ефективне інформування виборців, органів місцевого самоврядування, НУО і місцевих ЗМІ про роботу народного депутата в окрузі з допомогою інструментів Інтернету”

23-24 вересня  2015 року  USAID, Фонд Східна Європа, за підтримки громадської організації «Інтерньюз-Україна», проведе тренінг «Ефективне інформування виборців, органів місцевого самоврядування, НУО і місцевих ЗМІ про роботу народного депутата в окрузі з допомогою інструментів Інтернету». Запрошуємо до участі народних депутатів України, їх помічників – консультантів, прес-секретарів народних депутатів.

Учасники цього тренінгу отримають додаткові знання та навички коректного процесу прямої  комунікації з виборцями через інструменти Інтернету. Під час практичних занять учасники вдосконалять навички роботи з  інструментами новітніх технологій.

Окрім цього, під час тренінгу  учасники ознайомляться з інформацією щодо:

  •           Специфіки написання текстів для сайтів 
  •           Особливостей спілкування з аудиторією  в онлайні
  •           Інструментів для візуалізації  (YouTube, Instagram, Coub)
  •           twitter та його можливості
  •           Змін у  світі комунікації в епоху Інтернету

Місце проведення: м. Київ, вул. Ризька, 15 – офіс МГО «Інтерньюз-Україна».

Час проведення: 23-24 вересня 2015 року, 10.00-18.00.

Участь у тренінгу є безкоштовною. Учасникам відшкодовуються витрати на проїзд в обидва боки (окрім літака, таксі та вагонів-СВ) за наявності проїзних квитків.

Крім того, учасників забезпечують харчуванням та проживанням (для мешканців інших міст).

Підтвердження участі відібрані учасники отримають на наступний день після останнього терміну подання заявок.

Для участі просимо заповнити онлайн анкету http://bit.ly/1MWlW9C до 14 вересня, або  надіславши листа на електронну адресуomykhaylychenko@internews.ua

Тренери/спікери

Дмитро Тужанський – медіа-тренер, аналітик, політичний оглядач. Має 8 років досвіду роботи в сфері медіа та політики. Спеціалізація: digital-комунікація, соцмережі, стратегії, брендинг та копірайтинг.Клієнти, з якими працював: бренди – Київстар, ПУМБ, Discovery Channel, Samsung, Чернігівське, Staropramen, меді– Varosh.com.ua, Slovoidilo.ua, Mukachevo.net. Автор Української Правди, Українського Тижня, ZIK, Watcher. За освітою – політолог, отримав ступінь бакалавра політології в Національному університеті «Києво-Могилянська Академія».

Віталій Мороз є експертом з онлайн-медіа, керівником програм нових медіа в МГО «Інтерньюз-Україна». Відповідає за розвиток інноваційних освітніх проектів для українських ЗМІ. Проводить навчання та розвиває проекти націлених на роботу онлайн-ЗМІ, соціальних медіа, стандартів журналістики, цифрової безпеки, інформаційного протистояння. Розвиває спільноту медіа-інноваторів MediaNext Ukraine, до якої належать сотні українських журналістів та активістів. Провів більш ніж 300 навчальних сесій (тренінги, семінари, баркемпи) та виступів на тематику інновацій для ЗМІ.

За першою освітою – політолог, отримав ступіть бакалавра і магістра політології в Національному університеті «Києво-Могилянська Академія». З 2004 по 2007 рр.. працював над виборчими проектами у київському офісі міжнародної організації «Freedom House». У 2009 році приєднався до Інтерньюз-Україна. У 2014 році Віталій Мороз здобув ступінь магістра журналістики в Emerson College, Boston, де він навчався за Програмою імені Фулбрайта.

Додаткову інформацію Ви можете отримати у Ольги  Михайліченко 050 8453602.

Тренінг проводиться в рамках  програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) РАДА: відповідальність, підзвітність та демократичне парламентське представництво.

http://internews.ua/

Leave a comment

медиа-новости

все медиа-новости

Message from server: Gone. Check in YouTube if the id investigatorchannel belongs to a user. To locate the id of your user check the FAQ of the plugin.