Навчальний проект від ІРРП „Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа“

До уваги журналістів регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ! 

Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) за підтримки Європейської програми Міжнародного фонду «Відродження» запрошує журналістів/редакторів регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ взяти участь у серії заходів навчального проекту «Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа» – в одному (з трьох аналогічних) дводенному тренінгу та п’яти вебінарах. Відбір на участь у проекті проводиться на конкурсних засадах.

Участь у навчальному проекті надасть учасникам можливість навчитися ефективно отримувати інформацію про ЄС та євроінтеграцію, розширити перелік джерел та кола експертів, здатних фахово пояснювати процеси, що відбуваються у ЄС та взаєминах між ЄС та Україною, навчитися висвітлювати питання євроінтеграції у спосіб зрозумілий та цікавий читачеві, у тому числі з використанням можливостей мультимедіа.

Тренери: Інна Гадзинська, Володимир Єрмоленко, Ілона Фанта  (докладніше див. нижче).

Цільова аудиторія навчального проекту – журналісти, редактори відповідних підрозділів та меншою мірою головні редактори, переважно регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ, які розвивають мультимедійний напрямок у ньюзрумах, онлайн-ресурсів, незалежні дописувачі та активні блогери. Перевага буде надана журналістам з досвідом роботи не менше 3 років, що займаються переважно соціальною та суспільно-політичною тематикою, які або вже займаються європейською тематикою або обґрунтують свої професійні потреби нею займатися.

Проектом передбачено, що відібрані учасники беруть участь в усіх!!! оголошених заходах проекту: 5 (п’яти) вебінарах та 1 (одному) тренінгу (дати на вибір).

Графік заходів проекту (програми заходів див. нижче):

15 жовтня 2013 року, Інтернет – вебінар №1 «Сучасний Європейський Союз: що це за утворення та куди він рухається?» (Володимир Єрмоленко).

22 жовтня 2013 року, Інтернет – вебінар №2 «Євроінтеграція України: зовнішня чи внутрішня політика?» (Володимир Єрмоленко).

     27-28 жовтня 2013 року, Київ – тренінг «Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс».

     1-2 листопада 2013 року, Київ тренінг «Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс». 

     3-4 листопада 2013 року, Київ тренінг «Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс».

7 листопада  2013 року, Інтернет – вебінар № 3 «Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Інфографіка і фотопроекти» (Ілона Фанта).

14  листопада 2013 року, Інтернет – вебінар №4 «Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Мапи і таймлайни» (Ілона Фанта).

друга половина грудня 2013 року, Інтернет – вебінар №5 «Аналіз мультимедійних проектів учасників на євроінтеграційну тематику, реалізованих у редакціях після тренінгу. Професійний розбір, рекомендації по поліпшенню» (Інна Гадзинська).

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та харчування, а також компенсація витрат на проїзд.

Для участі у проекті необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку до 12:00 7 жовтня 2013 року. Кандидати мають додати до заявки один примірник власного матеріалу на європейську тематику або за його відсутності – найкращий, на їх погляд, авторський матеріал на соціальну або суспільно-політичну тематику, який вийшов за останні півроку. Журналісти мають надіслати PDF-файл або гіперпосилання на адресу irrp.org.ua@gmail.com. У листі вкажіть, будь ласка, ваше П.І.Б. та назву проекту «Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа».

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Із запитаннями звертайтеся на irrp.org.ua@gmail.com або за номером 067-547-22-33.

Групи учасників формуються на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 10 жовтня 2013 року.

___________________________________________________________________

Коротка программа дводенного тренінгу «Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс». 

  • Головні стереотипи та помилки українських медіа в європейській тематиці: які вони є та як їх уникати?
  • Портрет сучасної української аудиторії медіа: інформаційні потреби, нові звички медіаспоживання, ступінь зацікавленості у тематиці, пов’язаній з євроінтеграцією.
  • Ключові інформаційні напрямки для висвітлення євроінтеграції: політика, права людини, громадська свідомість, здоров’я, освіта, бізнес, спосіб життя.
  • Редакційні механізми пошуку тем і планування.
  • Сучасні формати подачі інформації: нові вимоги то текстів в друкованих ЗМІ та в онлайні, роль візуалізації, мультимедійні інструменти. Інфографіка як ефективний інструмент для роботи з масивами даних.
  • Storytelling. Як створювати мультимедійні проекти для різних медіа платформ (друковані, онлайн, телебачення). Розгляд кейсів з європейських медіа.
  • Планування і створення власних мультимедійних сюжетів в групах.
  • Просування і популяризація контенту з євроінтеграційної тематики в онлайні та офлайні. Використання соціальних мереж та інших сучасних каналів просування.

Програми вебінарів

Вебінар №1 «Сучасний Європейський Союз: що це за утворення та куди він рухається?»

Сучасний ЄС у глобальному світі. Стосунки ЄС з головними партнерами: США, країни Східної Європи, країни південного Середземномор’я. Європейська політика сусідства та Східне партнерство: головні цілі, головні перешкоди. Основні дилеми нинішнього ЄС: держава добробуту проти ліберальної економіки; національні держави проти звуження національного суверенітету.

Зовнішня політика ЄС: уроки східноєвропейських революцій, уроки Арабської весни. Політика сусідства та принцип «більше за більше». Угоди про асоціацію: головний інструмент Східного партнерства. Відновлення трансатлантичного виміру: переговори про вільну торгівлю між ЄС та США. Енергетичний союз: ЄС та Енергетичне співтовариство.

Зовнішня торгівля: вільна торгівля з ЄС та «митний союз» з Росією: плюси та мінуси. Переговори про зону вільної торгівлі з Україною.

Основні джерела інформації про Європейський Союз: як з ними працювати.

Вебінар №2 «Євроінтеграція України: зовнішня чи внутрішня політика?»

Чому європейська інтеграція є питанням внутрішньої, а не тільки зовнішньої політики. Головні виміри євроінтеграції України (Угода про асоціацію, глибока та всеосяжна зона вільної торгівлі, візова лібералізація, енергетична інтеграція, гармонізація законодавства).

Надання темам європейського виміру. Як політика ЄС в енергетиці, екології, освіті, торгівлі впливає на Україну? Як країна може змінюватися під впливом ЄС? Як оцінювати вплив змін політики та законодавстві ЄС на Україну?

Конкретні проекти ЄС в Україні: енергетика, екологія, місцевий розвиток, транспорт.

Джерела інформації про європейську інтеграцію України.

Вебінар №3 «Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Інфографіка і фотопроекти» — буде уточнено пізніше

Вебінар №4 «Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Карти і таймлайни» — буде уточнено пізніше

Вебінар №5 «Аналіз мультимедійних проектів учасників на євроінтеграційну тематику, реалізованих у редакціях після тренінгу. Професійний розбір, рекомендації по поліпшенню».

Інформація про тренерів:

Інна Гадзинська – керівник проектів у центрі «Корпоративні Медіа». Раніше — головний редактор ньюзруму в щоденній «Газете по-киевски», головний редактор мережі гіперлокальних міських видань «Газета нашего района».  Досвід роботи в галузі медіа — 12 років. В якості медіа-тренера співпрацює з Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП), Академією української преси (АУП), Асоціацією незалежних регіональних видавців України (АНРВУ).

Володимир Єрмоленко – директор європейських проектів Інтерньюз-Україна та старший викладач НаУКМА, доктор політичних наук та визнаний експерт з питань Європейського Союзу та євроінтеграції з багаторічним досвідом проведення тренінгів з цих питань, у 2002-3 рр. отримав ступінь магістра міжнародних відносин та європейських студій у Центральноєвропейському університеті (Будапешт).

Ілона Фанта – має 5-річний досвід роботи редактором, досвід розробки та досвід запуску медійних і немедійних інтернет-продуктів, реорганізації редакції в конвергентну. Під час роботи головним редактором групи видань «Коло» в медійній компанії  «Життя і діло», Полтава, керувала редакцією, що створювала  4 продукти – регіональний тижневик «Коло», сайт міських новин www.kolo.poltava.ua, сайт, присвячений відпочинку та дозвіллю в місті www.kolorama.poltava.ua  і телегід «Все ТВ». Стипендіат програми з підвищення знань працівників НУО про політику добросусідства країн ЄС, законодавства та фінансових процедур  European Citizens Action Service (ECAS), Брюссель, Бельгія. Має досвід тренерської роботи з 2005 року, співпрацюючи з ІРРП, АУП, АНРВУ.

Trackback from your site.

Leave a comment

медиа-новости

все медиа-новости

Message from server: Gone. Check in YouTube if the id investigatorchannel belongs to a user. To locate the id of your user check the FAQ of the plugin.